Front & Back-Office υπηρεσίες

Το Front Office διασφαλίζει την άμεση αλληλεπίδραση με τον πελάτη με κύριο χαρακτηριστικό την επικοινωνία, τον χειρισμό παραπόνων και τη δημιουργία στρατηγικών λύσεων για τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών.
Η διαχείριση αυτών των αλληλεπιδράσεων είναι ένα σημαντικό μέρος της οικονομικής δραστηριότητας της εταιρείας σας. Με την παροχή αυτής της υπηρεσίας η εταιρεία επιβλέπει και υποστηρίζει το προσωπικό της, συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων υποδοχής (hospitality), των υπαλλήλων ασφαλείας (security) και των υπαλλήλων ταμείου (Box Office) με σκοπό την εξασφάλιση έγκαιρης και ιδανικότερης εξυπηρέτησης πελατών.

Το Back Office είναι το σύνολο των καθηκόντων, των δραστηριοτήτων, των θέσεων και των διαδικασιών που στοχεύουν στην παροχή υποστήριξης στη διαχείριση της εταιρείας.

Επιπλέον, ασχολείται με εσωτερικές υποστηρικτικές εργασίες και συνεργάζεται με το λογιστήριο και το τμήμα προσωπικού ενώ χειρίζεται συγκεκριμένες απαιτήσεις καθώς καλείται να αντιμετωπίσει τα επείγοντα περιστατικά πελατών.

Οι υπηρεσίες του Back Office διαχειρίζονται από την ίδια εταιρεία με βάση τις πληροφορίες που παρέχονται από τα τμήματα Front Office υπολογίζοντας την ικανοποίηση των πελατών μέσω των ειδικών πλάνων μας, με πληροφορίες που λαμβάνετε από την αλληλεπίδραση και τη συνεπή τήρηση των προτύπων εξυπηρέτησης από τους εργαζόμενους.

Top